ALACANT. Estava cantat. L'Hèrcules anunciava el cap de setmana que havia superat la xifra de 5.000 abonats. Ho feia a només unes hores de la disputa en l'estadi Rico Pérez d'un duel davant l'UCAM Murcia que té la consideració d'últim amistós de l'estiu per als de Rubén Torrecilla i que, precisament, està inclòs en l'abonament 2023/24.
Des que es va iniciar la venda presencial, al caliu de la modalitat d'abonament familiar (la seua tramitació no era possible de manera telemàtica), el número de carnets expedits pel club blanc-i-blau ha anat creixent de manera sostenible, en la mateixa línia que la passada campanya (en la qual també els números de venda van ser molt pobres quan només hi havia venda online), però a un ritme lleugerament superior.
En funció dels últims moviments de l'entitat en el mercat de fitxatges, el resultat del duel de la jornada inaugural davant l'Espanyol B ( el diumenge 3 de setembre des de les 20 hores) i el bolcat dels una miqueta més de mig miler d'abonaments vinculats al futbol formatiu, es tornarà finalment a passar la xifra dels 6.000 carnets o no.
Millors números que no pocs clubs
Tenint en compte que Alacant és la dècima ciutat d'Espanya per població, la capacitat del Rico Pérez, que l'Hèrcules compta amb 101 anys de vida en els quals ha arribat a fregar els 20.000 abonats en diverses ocasions en les quals el seu primer equip jugava en l'elit... la xifra de 5.000 o 6.000 carnets expedits és ridícula. Ara bé, el conjunt que ara entrena Rubén Torrecilla milita en el quart escaló del futbol espanyol per tercera campanya consecutiva, després d'una segona en la qual no va arribar ni a fregar l'ascens i, amb caràcter general, el preu dels seus abonaments tampoc és baix. A més, ja amb la xifra de 5.000 abonats l'Hèrcules se situa al capdavant de la Segona Federació per este concepte (només el representant de Salamanca en la categoria presenta números similars), molt per damunt del 90% d'equips de la divisió immediatament superior, la Primera Federació, i de no pocs de LaLiga Hypermotion.