COCENTAINA. Dintre de la convocatòria de subvencions dirigides a ajuntaments, entitats d’àmbit territorial inferior en el municipi i mancomunitats de serveis socials de la província d’Alacant per a prestacions socials per situacions extraordinàries a causa de la crisi econòmica i energètica i l’acollida de refugiats procedents d’Ucraïna, la Diputació d’Alacant, "després d’anunciar 25 milions d’euros de subvenció per a tota la província, ha retallat aquesta quantitat un 76%, situant-se en, tan sols, 6 milions d’euros. Aquesta inexplicable reducció farà que Cocentaina opte únicament a 44.951 euros, malgrat que en 2023 aquesta quantitat era de 189.719 euros", segons informen des de l’Ajuntament de Cocentaina.
Les citades subvencions tenen com a objecte ajudar a les famílies vulnerables en l’adquisició de productes de primera necessitat com aliments, material escolar, medicaments o roba; així com al pagament de l’arrendament en l’habitatge habitual i el subministrament energètic, incloent-hi l’aigua, l’electricitat o el gas. Tot per tal de garantir una vida digna i l’accés als serveis més bàsics. A més a més, també contribuiria a reforçar el personal de Serveis Socials de l’Ajuntament i a donar cobertura a les famílies ucraïneses refugiades.
Segons Javi Sansalvador, regidor de Serveis Socials, "és vergonyós que la Diputació d’Alacant jugue amb els recursos de les persones més vulnerables del nostre poble. Aquesta reducció sense precedents és una mostra més de les prioritats del govern del PP i Vox, que sembla anar en contra dels col·lectius que més mal ho estan passant. No obstant això, des de l’Ajuntament de Cocentaina tractarem d’assegurar-los una vida digna amb recursos propis per tal que cap família es quede sense aliments, roba o en el carrer. La nostra prioritat sempre serà el benestar de tots els contestans i contestanes".
Cocentaina denuncia una retallada de Diputació en ajudes socials per a persones vulnerables
AlicantePlaza
Han baixat un 76%
- Centre social Real Blanc.
Últimas Noticias
-
1L’Alfàs del Pi culmina los dos Planes de Sostenibilidad Turística con una inversión de 4,6 millones
-
2Audrey’s reúne el talento gastronómico de AR Hotels & Resorts en un ‘6 Manos’ único entre Rafa Soler, José Manuel Miguel y Diego Laso
-
3Un juzgado investiga un delito de odio en el entierro de una joven trans en Aspe con el nombre previo a su transición
-
4FacePhi incorpora a dos independientes a su consejo y reorganiza sus comisiones
-
5Alicante se adentra en la temporada alta de cruceros con 24.000 visitantes en una semana
Suscríbete nuestro newsletter
Siempre al día de las últimas noticias
- Cocentaina denuncia una retallada de Diputació en ajudes socials per a persones vulnerables · AlicantePlaza · Alicante Plaza
-
- FORO PLAZA
- ALICANTE
- ELCHE
- ALACANTÍ
- MARINA BAIXA
- ALCOY-EL COMTAT
- VEGA BAJA
- VINALOPÓ
- MARINA ALTA
- 10 ANIVERSARIO ALICANTE PLAZA
- COMUNITAT VALENCIANA
- OPINIÓN
- EMPRESAS
- TIERRA DE EMPRESAS
- INNOVACIÓN
- PLAZA INMOBILIARIA
- CULTURA
- ESCAPADAS
- DEPORTES
- FOTOGALERÍAS
- SALUD Y VIDA
- ESPAÑA
- INTERNACIONAL
- EDUCACIÓN Y FORMACIÓN
- SOSTENIBILIDAD
- PLAZA PODCAST
- REVISTA PLAZA
- CONSULTORIA
- MERCADOS
- GASTRO
- FOGUERES
- MOTOR
- Quiénes somos
- Publicidad
- Contacto
- Acceso accionistas
- Aviso legal
- Política de privacidad
- Cookies